juli 20, 2007

21:30

Posted in Okategoriserade den 9:29 e m av cathrine

tillbaks på jobbet!
Ingen var sur på mig som jag trodde.. haha.. många förstod nog att jag inte spelat sjuk eftersom jag knappt kunde få fram ett ljud i morse. Min hals var helt körd. Aja, men febern är borta och det betyder jobb! Det blev en lång dag.. ALLA rum skulle städas p.g.a detta jävla bröllopet. Vafan, tälta! Jag orkar inte bädda fler sängar.. idag blev det exakt 206 stycken sängar inklusive alla extrasängar. Sing halleluja.

Efter jobbet blev det hem, byta om och sen iväg på lägenhetsvisning med mamma. Lägenheten var supermysig och jättefin men jätteliten. Och det gör jag inte igen så det blev ett nej där.

Imorgon blir det jobb igen och sen kanske iväg till åhus på kvällen för att kolla in beachhandboll-festivalen. Kaaan ju vara av intresse.. iaf nu när jag slipper jobba där. Det är ett riktigt skitjobb. Småungar som springer omkring och bättrar på sminket istället för att sköta jobbet.

godnatt!

1 kommentar »

  1. lillaemilia said,

    åh just det! det är beachhandbollen nu också! lyllos! jag missar allt! vi får allt ta igen det sen!


Lämna en kommentar