juli 22, 2007

vafan!

Posted in Okategoriserade den 9:26 e m av cathrine

Hela jävla Niagarafallen faller över skåne och någon drastisk gubbe går ut och säger att han varnar allmänheten i kristianstad för att gå ut. Vad är detta? Jag var nyss ute och det regnade bara lite. Eller alltså det ösregnade men jag klarade mig bra. Det enda som behövs är ett paraply sen hade jag kunnat gå långpromenad om inte min hund demonstrerade tydligt och ville in. Men folk behöver ju inte överdriva jämt, det är regn. Ingen orkanfylld tsunami som mullrar in över Sverige. Skärpning.

2 kommentarer »

  1. lillaemilia said,

    det kan jag dock vara utan. här regnar det inte än i alla fall. men det blåser desto mer…

  2. Magenus said,

    Alla behöver sina §5 minuter av fame and glory. Detta var kanske hans moment.


Lämna en kommentar