juli 21, 2007

Lammkött.

Posted in Okategoriserade den 11:15 e m av cathrine

Klockan är över elva och jag är vaken. Eller ja, jag sover inte iaf.. jag är nämligen ledig i två dagar nu, det är lyx! Är man ledig en dag så är det ju skönt men man hinner inte riktigt slappna av. Så imorgon blir det sovmorgon och sen ska jag försöka åka ut på landet lite.. Dock så säger alla väderprognoser att det ska ösregna imorgon. Just my luck.
Annars inget nytt.. Eller ja, den söte nya kocken på jobbet är bara 19 bast. Det kom fram under dagens frukost och jag höll på att sätta juicen i halsen. Det är ju rena lammköttet och det funkar inte. Så efter detta tappa jag intresset lite grann haha.. Superfjantigt, men tanken på att jag var 4 bast och sprang runt och snackade medan den knodden föddes så känns det inte som att han kan lära mig något nytt alls i livet. Jag vet ju redan allt fyra år före honom, inte sant?

Nu ska jag sova.

Lämna en kommentar